Pozor, havířovský magistrát je pro veřejnost uzavřen!

16Březen 2020

Z důvodu preventivních opatření v souvislosti se šířením koronaviru SARS-CoV-2 uložila Vláda ČR orgánům veřejné moci a správním orgánům, aby na pracovištích zavedly omezené úřední hodiny na pondělí a středu maximálně tři hodiny.

Havířovský magistrát bude z tohoto důvodu od pondělí 16. března 2020 až do odvolání pro veřejnost uzavřen.

Úřední hodiny – pouze pro objednané:
Pondělí: 13:00-16:00
Středa: 13:00-16:00
V úterý, ve čtvrtek a v pátek budou budovy magistrátu uzavřeny.

Žádáme občany, aby návštěvu havířovského magistrátu v nejbližších dnech zvážili.

Kontakty pro objednání

Odbor sociálních věcí - oddělení sociálních služeb: 596 803 140
                                                    oddělení SPOD: 596 803 456

Odbor životního prostředí - sekretariát: 596 803 278

Odbor organizační - poplatky: 596 803 252
                                             podatelna 596 803 350

Odbor vnitra a živnostenský úřad - řidičské průkazy: 596 803 378
                                                                         OP, pasy, evidence: 596 803 371
                                                                         sekretariát, včetně matriky: 596 803 286

Živnostenský úřad - registrace: 596 803 116 (Ing. Jurášková)
                                                                     596 803 404 (Bc. Vaňková)
                                                                     596 803 405 (Cudráková)

Odbor školství a kultury - sekretariát: 596 803 129

Kancelář primátora - sekretariát: 596 803 222

Ekonomický odbor - oddělení správy majetku: 596 803 281 (Chlebková)
                                              odd. rozpočtu, účtárny: 596 803 198 (Bc. Gregorová)

Správní odbor - sekretariát: 596 803 167

Odbor komunálních služeb - sekretariát: 596 803 328

Odbor územního rozvoje - stavební úřad: 596 803 291

Odbor právních služeb - sekretariát: 596 803 360
           

Tisk Poslat e-mailem