Z důvodu preventivních opatření v souvislosti se šířením koronaviru SARS-CoV-2 uložila Vláda ČR orgánům veřejné moci a správním orgánům, aby na pracovištích zavedly omezené úřední hodiny na pondělí a středu maximálně tři hodiny.
Havířovský magistrát bude z tohoto důvodu od pondělí 16. března 2020 až do odvolání pro veřejnost uzavřen.
Úřední hodiny – pouze pro objednané:
Pondělí: 13:00-16:00
Středa: 13:00-16:00
V úterý, ve čtvrtek a v pátek budou budovy magistrátu uzavřeny.
Žádáme občany, aby návštěvu havířovského magistrátu v nejbližších dnech zvážili.
Kontakty pro objednání
Odbor sociálních věcí - oddělení sociálních služeb: 596 803 140
oddělení SPOD: 596 803 456
Odbor životního prostředí - sekretariát: 596 803 278
Odbor organizační - poplatky: 596 803 252
podatelna 596 803 350
Odbor vnitra a živnostenský úřad - řidičské průkazy: 596 803 378
OP, pasy, evidence: 596 803 371
sekretariát, včetně matriky: 596 803 286
Živnostenský úřad - registrace: 596 803 116 (Ing. Jurášková)
596 803 404 (Bc. Vaňková)
596 803 405 (Cudráková)
Odbor školství a kultury - sekretariát: 596 803 129
Kancelář primátora - sekretariát: 596 803 222
Ekonomický odbor - oddělení správy majetku: 596 803 281 (Chlebková)
odd. rozpočtu, účtárny: 596 803 198 (Bc. Gregorová)
Správní odbor - sekretariát: 596 803 167
Odbor komunálních služeb - sekretariát: 596 803 328
Odbor územního rozvoje - stavební úřad: 596 803 291
Odbor právních služeb - sekretariát: 596 803 360